Personal- och kustbyte

Dagens aktiviteter har bestått av förflyttning av bilar, tidningar, godis och kanske viktigast av allt, ballonger, från väst- till östkust. Västervik var målet för dagen! Medan Maggie, Ninni och Martina med säker hand lotsade bilarna tvärs över landet, gav sig Micke och Jenny ut på en vansinnesfärd med tåg. Dags att ta över efter hemåtvändande Maggie och Ninni. Nedan ser ni färdmedlet för den avslutande etappen. A/C? Ha ha ha....




Väl framme i Västervik visade sig resan definitivt mödan värd! Imorgon drar visfestivalen igång och då finns Allers givetvis på plats på första parkett.





Kommentarer
Postat av: J

schyssta bilder. Lycka till imorgon!!

2008-07-09 @ 21:14:13
Postat av: En fråga

Har Micke med sig en katt eller är det Jennys väska han bär på första bilden i vänster hand?

2008-07-10 @ 11:03:36
Postat av: Micke

På den sista frågan vill jag å mina och Jennys vägnar svara ett bestämt nja....

2008-07-10 @ 18:04:31
URL: http://pv.blogg.se/
Postat av: Jenny

Och varför skulle det vara just min väska om jag får fråga??? ;o)

2008-07-10 @ 18:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0